Tannlegeskrekk?

Vi tar tannlegeskrekk på alvor og våre tannleger har lang erfaring med behandling av pasienter med tannbehandlingsangst.

Det viktigste du kan gjøre er å fortelle oss at du lider av tannlegeskrekk, og også hva du er redd for, slik at vi kan tilrettelegge behandlingen etter dine behov. Sammen oppnår vi en behandlingsplan som passer deg best!

Sammen med deg finner vi en behandlingsplan og et tempo som passer deg, slik at du får en trygg og få en mer behagelig opplevelse i tannlegestol.

Smertefri behandling

Frykten for smerter er nok en av grunnene til at mange har tannlegeskrekk. Heldigvis har vi i dag muligheten til å kunne si at all tannbehandling skal foregå uten smerter.

Vi har ved vår klinikk i mange år benyttet oss av en ny form for bedøvelse, kalt «The Wand» (tryllestaven). Dette har gjort det mulig å sette bedøvelse på en enda mer skånsom måte enn tidligere og i tillegg kan vi ofte bedøve en enkelt tann uten at leppe og tunge er bedøvet i mange timer etterpå.

I motsetning til en vanlig sprøyte har vi mye bedre kontroll og kan være enda mer forsiktig når vi setter bedøvelsen.

Prat med oss

En samtale før vi starter behandlingen hjelper ofte veldig mye. Fortell oss om din tannlegeskrekk. Slik kan vi tilrettelegge tannlegetimen best mulig for deg.

Lytt til musikk

Mange opplever at tannlegeskrekken reduseres når de kan lytte til musikk på øret. Ta med mobilen og favorittspillelistene dine, og hør på behagelige toner mens vi utfører tannbehandling.

Timebestilling

Ring på telefon +47 69 39 06 66 eller benytt vårt kontaktskjema.